18.5.13

Kokkari / Samos


Nice if you write a message click here~~KlIK HIER OM NAAR MIJN MAILFORUMULIER TE GAAN


Impressie dia-show nieuwste bijgevoegd 1 juni klik op bovenste foto
:)

                              
©  Copyright Lenie

Hoi Allemaal ...( Mei 2013.. ...8 foto's erbij )

Hier boven zonsopkomst eind Kokkari zicht richting Samos stad.. daaronder zonsopkomst vanaf ons balkon






Vaak liep ik daar in mijn uppie
 had het idee dat iedereen nog sliep, behalve wat vissers en de bakker.



Gezellig Sfeertje 's ochtends héél vroeg






In de buurt van het Klooster van Moni Vronda boven Vourliotes Dit is iets meer naar beneden bij de afdaling, super leuk om op Samos een autootje te huren...



Dit is een ander uitzicht vanaf Manolatis


De boom die je hier links ziet groeit niet omhoog maar opzij, 
vond dat heel apart om te zien




Ja en als we het over Griekenland hebben daar hoort dan ook 
het blauw bij nietwaar :D



Haventje Kokkari


Toen ik deze foto probeerde te maken vanaf een muurtje
want een statief hou ik niet van
zat er een jong katje me aldoor kopjes te geven :)







Vond het bijna siloet van het bootje wel mooi hier




Vissers druk bezig om netten uit elkaar te halen. En de poes hoopt natuurlijk op vis :D



Andere kant van het haventje van Kokkari
De vissers stonden op die pier daar rechts!


Nissi




En je kunt er zo lekker
eten mmmm...









Heerlijk vertoeven hier en zulke lieve mensen



Koel helder waterrrr... :D





Schattig diertjes die wel altijd lijken te glimlachen maar oh zo schichtig zijn....





Meerdere bootjes kabbelen in de haven...










Lekker even wandelen...ik soms meerdere keren per dag alles is dichtbij 't appartement ..ook het haventje en 't strand     



                   

Veel visjes zie je er zwemmen in het heldere water




Na lekker wat eten  aan het haventje zitten en luisteren naar de kabbelende bootjes met het geroezemoes van mensen op de achtergrond..:)


Laatste foto 

Liefs Lenie :)
Nice if you write a message click here~~KlIK HIER OM NAAR MIJN MAILFORUMULIER TE GAAN
© Lenie Copyright