8.2.12

Bijtjes...

Nice if you write a message click here~~KlIK HIER OM NAAR MIJN MAILFORUMULIER TE GAAN




Hoi Allemaal

Al deze foto's zijn groot te zien in dia-show/SLIDE-SHOW en nog veel meer!
Bijna alle foto's zijn met de kitlens Zuiko 14-42 mm vastgelegd..




Vijf jaar beesies bijtjes en bloempies  :D  dat leek me wel een keer leuk
om te laten zien, van elk jaar iets .....een kleine impressie !




De meeste foto's zijn met eigen instellingen en vaak
onderbelicht opgenomen en later het licht bijgetrokken... :)




Bijna alle bloemen met de diertjes zijn uit mijn eigen tuintje :D




Rode Zonnehoed




Dit was één van de weinigen die niet uit mijn tuintje kwam dit is een Kardoen (volkstuin)




De volgende keer heb ik weer een andere serie van 5 jaar fotograferen  :D



Deze clematis is één van de weinigen waar ik de donkere achtergrond nog meer donkerder heb gemaakt (met doordrukken in elements ;-) )




Ook deze DagLelie is in het laatste licht onderbelicht opgenomen



Als klein kind dacht ik altijd dat LHB-jes geluk brachten :D


Of opgooien met je hand en als ze dan vlogen riep je:  'morgen mooi weer'



Hoop dat jullie hebben genoten van de zomerse platen




UITERAARD LEUK als jullie ook dit keer weer laten weten
wat jullie van de foto's vinden, wil jullie allemaal bedanken
voor de vele reacties die ik heb mogen ontvangen, erg leuk!
Tot bij jullie blogs of sites

Liefs Lenie >>Translation tool see on your right