31.3.13

Speciaal Licht





Speciaal Licht 

(Als je op het hertje klikt krijg je een dia-show te zien)





Hoi Allemaal ....



Vandaag laat ik jullie wat kiekjes zien uit verschillende jaren..wat
ik zelf het leukste vind om te doen in de 'kiekerij' ... nét dat
ene stukje licht zoeken bij o.a. dieren terwijl de rest van wat je ziet
in schaduw zit...dit lukt mij nog het beste in de lente/zomer met veel licht 's ochtends vroeg






Dit was in mijn achtertuintje




Sommige foto's komen uit een tijd dat ik nog maar nét fotografeerde én ook dat vind ik leuk om te laten zien ;-)




Vaak is de achtergrond struiken geweest of mijn Ligusterheg





Dit was in het park het hondje turend over het water...










In volgende blogjes genoeg andere onderwerpen ook bloemen
en allerlei linkjes naar dia-show..óók Nostalgie Haven Hoorn...
Samos Kokkari..heb meer aangevuld..Scrol dan naar beneden naar vorige berichten of zie rechts de onderwerpen




Maar soms lukt het ook ergens anders nét dat zonnetje op iets..zoals hier in Artis bij de Wasbeer..  :D










Vind het zelf leuk waar mijn soort van 'passie' uit is ontstaan
en dan vind ik kwaliteit hier iets onbelangrijker








Zow mooii...'s ochtends vroeg daar te lopen als het nog rustig is....en dit te zien :)





Door dit hertje kwam ik op het idee
voor weer nieuw onderwerp..
Hoop dat jullie het leuk vinden
én altijd leuk voor mij als jullie dat
hier schrijven :








Alvast héél hartelijk dank doeiiii


Hieronder zet ik nog een paar andere foto's neer
er komen er af en toe gewoon een aantal bij



Ook mooi licht vooral de zon op het water





Het eerste zonnetje maakt dat de hals
net dat effect geeft alsof het gebreid is 














Doeii




Gastenboek klik hieronder