30.4.13

Vlinders/Bloemen

Berichtje :) Vragen ... Zie contactformulier rechter kolom





Hoi Allemaal wederom is er weer een dia-show
(slide-show) klik hierboven op de vlinder
met allemaal foto's van bloempjes
en vlinders GROOT TE BEKIJKEN om weer een impressie
te geven van wat ik als allereerst  heb gefotografeerd! :)
(sommige foto's had ik alleen 't kleine formaat nog van)


Deze Koninginnepage was in Zakynthos juni 2016

Libel die een miertje eet...





Veel oude foto's hier vanaf 2006 











Het meeste uit mijn eigen tuintje . :D











Wederom zijn de meeste van deze foto's met mijn kitlens vastgelegd


















Dit is een ienie mini bloempje...vond het net een soort sterrenstelsel
en dan tussen al dat groen :)






Voor ik het vergeet wil ik jullie allemaal alvast héél hartelijk 
bedanken voor de vele reacties die ik heb mogen ontvangen
via mijn mail formulier...



Mocht iemand bijtjes/beesiess toch gemist hebben scrol dan een beetje
naar beneden en klik op OUDER bericht ;-)
Tot de volgende keer 




Translation tool see on your right