14.3.13

Nostalgie


Berichtje :) Vragen ... Zie contactformulier rechter kolom



Mijn soulmate "liefde van mijn leven" 





Fijn gesprekje met één van de weduwen tegenover het 
huisje van weduwe Romke 18 juni 2017





Hoi Allemaal  Nostalgie foto's die Mike en ik (Lenie)  gemaakt hebben
in het Zuiderzeemuseum...maar ook in het openluchtmuseum.. ;-)



Bij de scheepswerf 



April 2013 




Deze is o.a. gemaakt door Mike...én de binnenfoto's zijn van moi :D









Het is maar een kleine impressie van de talloze mappen met foto's








Ook deze buitenfoto is van Mike mooi he :)





'k Heb zelf nog zo'n stoompan en petroleum stel





Mooie herinnering aan een heerlijke zomerse dag ;-)









Weduwe Romke...




Dit huisje werd als ik het goed heb.. gebruikt voor de film van de Scheepsjongens van Bontekoe...wat zich vroeger afspeelde in Hoorn...







Uitzicht vanaf onze favoriete stekkie 








Nostalgie ten top dit huisje doet mij altijd aan vroeger
denken 






Dit aten ze in het bovenstaande huisje ...
























Jeugdherinnering